06 November 2006

helloo

interesanta poza, varianta tibi care canta la acordeon si nu la tobe. aku nu stiu ce ma reprezinta mai mult: mucul din nas sau floarea din ureche? lasam textul sa ne explice...
lasand asta la o parte, sapt asta e ceva mai speciala. poate k e ziua mea vineri? poate k ma vad cu pretenii in weekend la o bauta? poate k ma vad cu cineva special? poate pt k am 3 zile libere? poate k vine craciunul? cine stie. importanta e k sunt happy. cica fac 21 ani!! wow, sa ma simt mai batran sau mai matur? deocamdata ma simt aiurea. stateam si ma gandeam zilele astea ce scurta poate fi viata. dak mor maine? oare merita sa imi fac griji pt viitor? oare mi-am trait destul viata asa repede? plm.. ar trebui sa privim partea plina a paharului, dar paharul nu este intotdeauna curat sa vezi prin el. prea multa filozofie strica. hai pa

No comments: