15 February 2007

ganduri prin camera

stau cu picioarele pe calculator si savurez o seara cu muzica prefarata, trancanind cu sheyla pe mess. cred ca o sa atac si semintele care le am undeva prin camera. pe birou arde lumanarea cu miros de vanilie care sta in suportul portocaliu de lut. s-a scurs frumos ceara ca in filmele de groaza cu sfesnice si lumanari lungi. pe jos odihnesc papucii langa sticla de sprite. stiu ca l-e este sete dar nu le dau din sprit-ul meu. mi se pare amuzanta gramada de servetele albe folosite, le dau foc si fac foc de tabara. intr-o zi o sa ma impiedic de incarcatoarele pt mobile. vodafone and cosmote rulz!! am ramasitele coletului in care mi-au venit cartile. aaa.. nu v-am spus. am dat mail la buc sa imi trimita cartile din colectia cotidianul din 2006. le-am primit.. sunt noi, multe, gata de citit. o sa ma infig in ele. le-am pus sus in biblioteca, in spatele oitzei. a trebuit sa dau la o parte betele de samba sa le fac loc. apropo: would you be my valentine?

1 comment:

andy said...

ma simt onorat ca sunt verisor cu tine ! esti betooooooon tiby 1