10 June 2008

bran 2008



recunosc ca nu am mai scris de ceva timp. munca, scoala si prietenii imi ocupa tot timpul. inainte scriam cate ceva, aveam ceva de spus. acum am tendinta sa arunc cateva imagini pe blog si sa zic: uite asta am facut. o imagina valoareaza cat o mie de cuvinte, deci pentru ce sa mai scriu? si totusi imi este un pic dor de momentele cand degetele imi zburau pe tastatura usoara de laptop si scriam tot ce imi trecea prin minte. si acum visez, si acum ma lupt cu imaginatia mea bogata, dar.. nu mai este la fel. in fine. hai sa va povestesc ce e cu aceste poze. ele sunt facute la bran, unde am ajuns acum o luna. peisajul.. ce sa zic. vedeti in poze. iar cu oile acelea pe campie, ce poate fi mai mioritic decat asta? dar nici acum nu inteleg de ce au fugit de mine, cand m-am apropiat sa le vad. dupa oi, am fost sa vad si cerbii. era o mama-cerb cu 3 cerbi mici. au stat sa ii mangai, m-am jucat cu coarnele celor mici si le-am dat de mancare (nu intrebati ce). foarte frumosi, pacat ca ii tineau inchisi. era mai bine sa ii lase in salbaticie. seara am facut foc de tabara si am cantat. eu si inca 2 baieti, restul se bagau doar la vin si tuica fiarta, nu si la cantat. am avut parte si de dansuri populare. una din fetele care dansau ma luat si pe mine si nu i-am mai dat drumul vreo 3 cantece. frumoasa si subtirica, pacat ca avea prieten. dar a fost buna la dans. dupa 3-4 pahare de vin bun, am cantat la karaoke pentru prima data in viata mea. si nu m-am facut de ras (parerea mea).

1 comment:

BlindGirl said...

Felicitari! Bine ca esti bine si te distrezi. Pana la urma asta conteaza!

(La prima poza mergea un filtru macar polarizator dar daca voiai un contrast mai bun puneai un filtru UV care ti-ar fi redus din glare... nu de alta dar e un peisaj mult prea fain:) )