27 May 2006

oare??..

oare dc ma doare capul? oare pt k am dormit? oare invatam mai mult dak nu dormeam? oare eram mai urat dak nu imi faceam somnul de frumusete? oare dak imi trece o sa invat mai bine? sau oare o sa vreau sa ies la aer pt k nu o sa mai suport? oare am dormit degeaba? oare m-as simti mai bine dak as avea pretena? oare dak ma drogam eram mai high? oare da.. sau oare nu? oare o sa ma reincarnez intr-un animal cu pene si o sa fiu liber k pasarea cerului si o sa fiu deasupra tuturor ( si o sa ma cac pe cine vreau)?
oare dak as fi fost dumnezeu lumea ar fi fost mai buna? sau oare eu dak nu as fi fost cum ar fi fost lumea? oare dak as fi fost poet m-as fi ratat? oare dak eram un rahat veaneau mustele la mine? oare dak as fi fost o piatra as fi spart capul cuiva? oare o sa imi treaca repede cosul de la subrat? oare ar trebui sa ma intreb dc? oare o sa ma pierd? oare ma intelege cineva? oare ma iubeste cineva? oare..... ? oare pot simti si altii ce simt eu? oare cum ar fi sa simt ce simt altii? oare dak as fi fost un geniu as fi fost profund? oare sunt un geniu si nu stiu? sau oare sunt un prost care se vrea geniu? oare toate geniile au destinul celui din luceafarul, de eminescu? oare emines.... oare ar mai trebui sa pun intrebari? oare pot scrie toate gandurile ce imi trec prin cap si sa ma opresc? oare gandurile sunt ca norii? oare dak nu am mai manca si bea ar mai exista gandurile, sau ne-am reduce la instincte de supravietuire?
oare tu te-ai plictisit sa citesti ce am scris? sau oare mai citesti ce scriu aici? oare ma injuri? oare ce gandesti despre mine? oare ai fi in stare? oare sa ma opresc? da.

2 comments:

Anonymous said...

oare........

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»