26 August 2006

agitatie mare

au trecut 2 sapt de cand nu am mai avut chef si net sa mai scriu ceva pe blog. agitatie mare. ce sa mai intamplat? pai... au aparut 2 cupluri noi formate din preteni apropiati. surpriza totala pt toti. viata bate telenovela!! mai mi-am facut niste preteni pl munca. am mai gasit un part time pe timpul facultatii. am mers cu masina prin tara si judet. si alte cateva chestii marunte care mi-au umplut timpul. am descoperit ca unul din blogurile care le citesc constant, al un preten bun, a ajuns la 'the end'. bun asa.
as mai vrea sa mai zic niste chestii dar cand tre sa ma exprim ma opresc. nu reusesc sa o fac cum trebuie. prefer sa stiu doar eu ce e in capul meu. in concluzie, me lene sa mai si scriu..

3 comments:

Anonymous said...

mhm...:-?...agitatzie e pretutindeni...viatza nu ar mai fi la fel fara agitatzie...nope?...:p

BlindGirl said...

Fotografia e facuta de tine? Imi da un sentiment de liniste...

tiberiu said...

nu. dar e facuta in stilul meu. adik perspectiva :)