04 August 2006

folk you

prima seara de folk you! o reusita artistica. dupa o dimineata de munca si o dupa-amiaza de somn, calare pe motor si spre plaja. acolo marea, nisipul si stelele decor al muzicii folk.
plus
- Mircea Vintila
- Mircea Baniciu
- Nicu Alifantis
- Alexandru Andries
- Radu Gheorghe
- chitarile
- publicul bun
- catelul plajei care ne tinea companie
minus
- s-a inceput la 10 30 in loc de 9 seara
- baietii de la sunet cam incompetenti
- atv-ul si tractoarele care misunau prin zona
- manelele care se auzeau din spate
- nu s-a mediatizat destul evenimentul, deci public nu prea numeros

dupa concert am avut ocazia sa il intalnesc pe mircea vintila. ca sa ii cer un autograf a trebuit sa cer un pix la niste turisti si sa dezlipesc eticheta de la apa plata bucovina. si pe aceasta am luat autograful 'Mirca Vintila 2006'. dupa aceasta am vb un pic cu el, iar la plecare mi-a strans mana si ne-am pupat prieteneste pe obraji. un om deosebit... maine a doua seara de folk you!

No comments: