31 July 2007

the godfather



acest film este superb. este prima oara cand il vad si m-a impresionat. este acelas sentiment care l-am avut dupa ce am vazut 'Parfum de femeie' ( Scent of a woman ) cu Al Pacino.

acum trag de pe net 'The Godfather DVD Collection' si astept cu nerabdare partile 2 si 3, precum si un dvd bonus cu documentare ( The Godfather Family - A look inside ) si scene originale ce nu au aparut in reeditarea din 1977. Marlon Brando joaca remarcabil rolul lui Don Corleone, iar Al Pacino cel al lui Michael Corleone. Am cautat pe net si cartea lui Mario Puzo dar am gasit doar o editie a editurii rao din 2003. cam slabe sanse sa o gasesc prin librarii. o sa caut la anticariat. vorba aia:
I'm gonna make him an offer he can't refuse.


4 comments:

cri-kee said...

S-ar putea sa o gasesti in engleza in librarii!

tiberiu said...

o am in engleza, in format pdf :)

BlindGirl said...

Cum e cartea fata de film? Ca am inteles ca ai facut rost intre timp de ea.

Partea a 2-a a fost bunicica si treiul chiar nu m-a impresionat... dar primaaa parte rulz.

Prima data cand l-am vazut inchiriasem un dvd si pe la 2 noaptea s-a terminat filmul.
Pe dvd mai era si "making of "cu comentariul regizorului peste. Asa ca am stat inca vreo 3 ore sa vad cum repeta boxerul ala sau cum citea de pe fruntea lui Marlon Brando precum si alte picanterii.

tiberiu said...

nu am avut timp sa o citesc. o voi citi la sfarsitul lui noiembrie cand ma voi interna o saptamana la cantacuzino in bucuresti, pt niste analize. iti zic dupa.