12 November 2007

la multi ani tiberiu



pe 10 noiembrie a fost ziua mea. a fost super. intr-un cuvant... am avut tobe :)) . anul acesta am tras la mine chindie. si am daramat peretii. cel putin eu, eram deja pe tavan. sa descriu in cateva randuri:
- camera luminata de vreo 12 lumanari
- muzica TARREEE la statia mea technics 2 x 110 W
- muzica buna (fara manele)
- bere, whisky, lichior si alte dastea
- prietenii buni alaturi
- behait: gasca mea nu poate sta linistita, nici o clipa.... ca la 20 de ani, fara griji si fara bani... ca vin mascatii si ne pun ei asa.. si as mai bea un kil de vin, si mi-as trage-o cu marin... etc etc
- primit o toba (un set de bonga)
- primit a doua toba (toba africana)
- am facut striptease (m-au dezbracat la chilotul gol)
- dansat la greu, de doua zile ma dor muschii de la picioare; era sa lesin la un moment dat la cat m-am agitat
- tort
- cantat la multi ani la tobe, cu marius si nicu
- c*#&*e
- somn

cand mai behaim?



3 comments:

BlindGirl said...

La multi ani! Din pacate in 10 am lipsit de pe internet, dar sper ca niciodata nu e prea tarziu.

Unknown said...

S-alta data s-alta data o s-o facem si mai si mai LATA! ...Cate-un strop strop strop ,cate-un strop strop strop pana n-o mai ramanea deloc...Cate-un pic pic pic, Cate-un pic pic pic pana n-o mai ramanea nimic :D HAPPY HAPPY Birthday !!! WEEEE....

tiberiu said...

multumesc. niciodata nu e prea tarziu, intotdeauna e bine venit.