21 November 2007

prin bucuresti, la spital


vineri ma internez la spitalul sf maria din bucuresti. de ce? pai am o roseata pe fata de care nu scap si trebuie sa imi faca investigatii serioase pt a-mi pune diagnostic. ma gandesc ca trebuie sa incep sa fac un lucru care nu imi place: sa dau spaga. nu pt banii care dau (eu sa fiu sanatos), ci pt faptul in sine. eu sunt mai aerian de felul meu, dar acum trebuie sa fiu atent cand astapta, cand tre sa dau, cand nu trebuie. asta e, in viata tre sa stii de toate (chiar sa dai si spaga cum trebuie). oricum, eu sunt cu gandul la altele. sa ma vad cu pretenii din buc, sa fug din spital seara sa ajung prin laptarie, hanul lui manuc si alte locuri. in schimb o sa cam salivez dupa o bere rece. m-a consolat un ultim beck's aseara
conditiile in spital am inteles ca sunt bune, insa speranta mea este sa stau printre oameni cu care sa mai stau de vb in salon. sa mai treaca timpul. ah, ca mi-am amintit, sa nu uit sa iau tablele cu mine. daca imi iau si tobele cu mine, cred ca or sa ma transfere de la dermato la nebuni. muhahaha

4 comments:

BlindGirl said...

insanatosire grabnica!

p.s acum am vazut in dreapta blogroll-ul... si tu n-ai zis nimic!

tiberiu said...

multumesc :)

Anonymous said...

Tobele sunt baza.
Bunica bate toba, bunica bate tare .. bunica din spitalul mare.


Acelasi copil care-ti ureaza insanatosire grabnica,
Andu.

Anonymous said...

Salut. Nu uita de ConstantaBlogMeet astazi (1 decembrie) ora 17.00 in club phoenix complex ciresica tomis nord. mai multe detalii pe nicolescublog.ro