01 December 2007

de pe la blog meet

.



discutie pe mess de ziua romaniei:
dorin: la multi ani......
tiberiu: la multi ani si fuck you romania!!
asta pentru ca nu ma mai intereseaza. pentru ca imi este scarba de cine a ajuns sa fie condusa si distrusa romania.

in fine... ideea postului este ca m-am simtit bine la adunarea blogger-ilor. bineinteles ca maimutza de mihai s-a tinut dupa mine si a cunoscut si el lume noua. felicitari lui marius pt organizarea care, parerea mea, a fost reusita. l-a inceput m-am imprietenit cu serghey cu care am cateva pasiuni comune: basketul si muzica. au urmat draguta de miruna si copilaroasa de vanessa cu care am incercat sa deschidem teme de discutie, dar numai eu trancaneam (la masa mea lumea nu era asa vorbareata ca la celelalte). l-am vazut si pe bec (a.k.a. littlebro) si nemo, vechi colegi de liceu. mai incolo am intrat in vorba cu andu, pilu si costin de la antitot. andu mi-l imaginam foarte copilaros dupa cum scrie pe blog, dar e super de treaba. cu pilu am tot ras, mi s-a parut cea mai vesela si de gasca persoana. iar costin baiat linistit, credeam ca va fi un gica contra la tot ce vom zice. cam asta este lumea cu care am reusit sa vorbesc efectiv, din cati erau acolo. altii se pare ca nu au fost asa norocosi si au plecat cu un gust amar. desi unii dau vina pe marius pe unele aspecte care li s-au parut nereusite eu cred ca a depins si de noi sa iasa bine.

in concluzie, m-am ales cu cateva beri la bord, o sambata seara de pomina, mi-am mai facut cativa prieteni, am mai mers de cateva ori la baie (pacatoasa berea, ce sa-i faci) si am ras un pic.

1 comment:

Anonymous said...

http://andu.haipa.ro/2007/12/02/o-satra-nedefinita/ Reactii de la intalnire