07 December 2007

cadouri si iar cadouri


am primit leapsa de la miruna sa zic care este cel mai frumos cadou care l-am primit sau mi-l doresc. fiind luna cadourilor, pica bine intrebarea. pai... cadoul cel mai ravnit l-am primit de ziua mea: tobeeeeee. acesta a fost cadoul meu de suflet din toate timpurile. si nu mai satur de ele. in rest.. imi doresc un aparat foto pentru pasiunea de a face poze. cam atat imi doresc. aa.. o pereche de patine. imi place sa patinez si vreau sa o fac mai des la patinoarul de la arenele tomis. deja vreau cam multe. dar sunt multumit cu ce am, tobele mele si bucata de FERICIRE din suflet. si cand ne mai intalnim, draga cititorule, imi fac cadou o bere. te bagi?

ps: leapsa merge mai departe la blindgirl si pilu

2 comments:

Constantin said...

Eu vreau doua....;)

Elena Maria said...

partea cu bucata de fericire nu o impartim ?