26 December 2007

craciun 2007

.


craciunul acesta a fost simplu. nu m-am lasat dus de valul 'atmosferei de craciun' creata de oamenii de market-ing. nici de miile de beculete colorate. nu am trimis mesaje pe mobil cu tot felul de texte de sarbatori. va multumesc celor care mi-ati trimis, dar nu am simtit sa fac si eu acelas lucru. am sunat doar cateva persoane apropiate, iar cu restul m-am vazut. si atat. am fost la bunica in ziua de craciun. m-am simtit bine, am mancat si am stat cu familia. m-am jucat si cu papagalul, care acum sta la bunica si ii tine de urat (l-am bagat si punga cadoului pentru bunica, am ras copios de el, l-am si speriat de a zburat spre oglinda si s-a lovit de ea si a cazut pe jos). iar seara am iesit in oras cu prietenii. am inceput cu un machiato (ce beau eu de obicei in phoenix 2) si am terminat cu bere (cu ce termin eu de obicei in phoenix 2).

in fine. surpriza serii a venit din partea lui flaviu. a venit cu cadouri pentru noi. ce? ce se vede:


un tricou cu un bradulet pe care scrie 'stinky fresh'. come on guys. i'm not stinky :)) in 2 minute tricoul era pe mine. m-am ales si cu un pulover rosu. e moale si placut la atingere. prima fata care se va cuibari in bratele mele sigur va aprecia cadoul lui flaviu. ultimul cadou, un briceag multifunctional. in memoria celui pe care l-am folosit in pestera liliecilor si care nu a putut fi curat complet (si caruia i-am rupt si tirbusonul, cazut la datorie in lupta cu o sticla de vin). gestul lui flaviu m-a impresionat, eu nefiind obisnuit sa primesc cadouri de craciun de la prieteni. si ma bucur ca ma considera un prieten apropiat. dupa deschiderea cadourilor am stat la un pahar de vorba (si de bere), am facut niste poze cu noi. as fi vrut sa trancan mai mult, dar ma incomoda raceala. sa nu mai zic de dorin, cu nasul in batista (si mucii dumnezeu stie pe unde). si ca sa inchei seara bine, am sa mai iau o bomboana cu brandy, cadou de la mosu'. noapte buna.


No comments: