05 December 2007

draga mos Nicolae

.


din pacate am fost ocupat zilele astea si era sa uit ca vii. dar mi-am amintit intamplator. adidasii mei sunt cei albi si plini de noroi de afara. nu sunt eu de vina ca sunt murdari, ci ploaia si baltocile. asa ca atunci cand pui cadourile vezi sa nu te murdaresti. eu am fost baiat cuminte, asa ca pastreaza nuielusele pentru mucosii aia mici. multe din ce mi-am dorit am deja, ce as vrea acum ar fi o pereche de patine. da nu albe sau roz, ca nu sunt gay. mosule, daca tot vii eu te invit si la o bere. da o aduci tu. eu acum ma pregatesc sa termin de citit REM, de mircea cartarescu, si imi pregatesc carpa sa sterg maine dimineata adidasii.

ps: daca tot vii, baga ceva si la papuci

1 comment:

Anonymous said...

cucu numa pupeze viseaza..:))..pretenii stiu dc :P