08 July 2006

haideee Frantaaa!!!

s-a trezit suporterul din mine si cere bere. si cum berea si suporterul nu merg fara un meci, duminica seara e finala fifa: franta - italia. HAIDEE FRANTAAA, OLEE, OLEE !!!! HAIDEE FRANTAAA, OLEE, OLEE !!!!
sa vedem. meciul incepe la 10, unii din gasca nu pot veni mai devreme de 10, loc la o terasa la ora aia nu prea gasesti, deci.. ne strangem la mine. la naiba, tre sa fac curat in camera. mama, imi vine sa ii impusc. tre sa bag aspiratorul, sa fac ordine.. bla bla. mai bine nu. sau.. hai, fie. k sunt pretenii mei. pt altii nu faceam asta. problema nr 2: televizorul de la mama nu e disponibil, din motive de telenovele. aducem de la bunica lu ozana un televizor color mic :)))) ( cum suna, ma stric de ras paici ). in fine, il aducem pala si tre sa pun un splitter la cablul din sufragerie, sa montez niste metri de cablu coaxial. pfiuu. iar am de munca. cum s-ar zice la mine la munca: asigur conditie tehnica :))). si cablul e dupa pat, plin de praf, printre ambalaje de food, prezervative desfacute, tantari morti si alte chestii. bun asa. imi trebuiesc niste manusi chirurgicale. am toata lenea din mine k sa ma apuc de asta...
partea buna e k ne asteapta un meci bun. multe emotii, racnete si alte alea. aaa, si multa bere. am un abdomen drept, dar vreau sa ajung la o burta frumos conturata. sa aiba ce iesi in evidenta cand arunc un tricou pe mine. sau satisfactia e mai mare la baie, cand nu mi-o pot vedea. bine macar k pot vedea meciul, dak nu stau pe spate cu burta un sus. si pe burta o inghetata cu cireasa in varf :-p HAIDEE FRANTAAA, OLEE, OLEE !!!!

1 comment:

Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»