15 July 2006

tzopaiala









uniting nations feat laura more - ai no corrida
agitatie mare. dupa 2 zile de munca si multa oboseala, o iesire in mamaia pana aproape dimineata. am stat pe scaun la terasa si m-am luptat cu tantarii. ai naibii betivi, intrau in spuma de la bere si nu mai ieseau de acolo. bine k nu erau bondari betivi, k ramaneam cu paharul gol. ca tot romanul asa si tantarul: trage la bere.
hmm.. de ceva timp incoace am o groaza de idei interesante de scris pe blog dar nu am nici un chef de scris. poate la un moment dat o sa las un post: in pana de chef - revin la toamna. asta e.. noi sa fim sanatosi. o sa vina si chefu. aa, aveam si o idee de zis la postul asta. ieri inainte de a pleca spre casa m-am oprit cu bosketii sa ne dam in tzopaitoare (saltele). ne-am tzopait de ne-a luat naiba. nu mai m-am dat de un an. inca o data. si inca o data. mainile prin aer. picioare zburate in sus aiurea la fiecare saritura. dak ma mai scremeam putin dadeam cu capul de cer si ramaneam agatat de luna. transpiri mult cand tzopai in alea. mi s-a facut si foame. ma duc sa mananc ceva.
in frigider... mananc.

1 comment:

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»