13 July 2006

sunshine reggae







laidback - sunshine reggae
hmmm.. aseara am bosketarit pe plaja. am stat cu niste preteni de la beach bar toata noaptea. stat cu prietenii, reparat un prelungitor, jucat volei si fotbal pe plaja, mancat de tantari (a se mentiona ca eu eram cel mancat), baut bere pe plaja, stat intins pe sezlong, ragait la stele, belit ochii la cer, luna feerica vazuta intre 2 temberoane rosii de gunoi, ras de ce debitam, aer curat, muzica de la bar, dormit cateva ore pe saltelele de sezloange, vazut rasarit, pescarusi, scoici, nisip udat de valuri, oameni care alearga dimineata pe plaja... plm, a fost frumos. sa tot pierzi noptile asa. uiti de stresu de la munca, uiti de griji, uiti de timp, uiti de tot. dimineata cand ajungi acasa pl 7-8 mintea a ramas pe plaja. nu te mai sictiresti de camera care o vezi in fiecare zi, nu te mai uiti urat la patul in care dormi aproape in fiecare noapte, nu mai inchizi usa dupa tine cu acelas sictir. pur si simplu esti departe. e liniste. lumea doarme. strazile sunt aproape pustii dimineata. decat eu si rucsacul meu mergand pe strazi, ceva trantit prin el si cu gandurile departe. undeva pe cer, langa soarele rosu. printre pescarusi si si pierdute in orizont. undeva....

1 comment:

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»