16 September 2007

Un sărut pe pleoapa toamnei


ceva mai devreme am citit un articol pe net cu acest titlu. am realizat ca vine toamna. ca vor aparea frunzele maron, galbene, rosiatice, si ca va sufla vantul si le va imprastia. ca pomii se vor scutura si printre crengile goale se vor vedea norii grii. ca bancile se vor rasfira pe aleile parcurilor pline de frunze imprastiate. ca vor aparea castanele. doamne, ce am uitat. cand eram mic ma jucam cu ele, le strangeam de pe jos, le aruncam, le cioparteam, le pastram. mai mari, mai mici, mai diforme, dar toate maron. si frunzele mari de vita de vie. si ciorchinii de struguri printre tulpinile golase de vita. diminetile racoroase si roua peste frunze, fantana, iarba, poarta... eram mic la gradinita si observam toate astea in jurul meu. acum sunt grabit, cu griji, cu privirea inainte. vine toamna.. se asterne si in sufletul meu..

1 comment:

Anonymous said...

am ramas fara cuvinte cand am vazut pozele. parca simt mirosul ploii pe frunzele cazute...