26 October 2007

m-am transformat?

.




ieri am mers la ing sa imi inchei pensia obligatorie. am preferat sa merg direct la sursa, sa lucrez cu oameni seriosi si profesionali, intr-un sediu ing, nu cu asa zisii agenti 'vino la mine ca e mai bine' sau 'eu lucrez cu toate bancile, poti sa alegi' (cand de fapt alearga dupa comisioane, si predau contractele la o firma de intermedieri, care vinde apoi contractele la firmele de asigurari... la un moment mi s-a oferit si 100 lei sa semnez la cineva. oare sa nu imi pun semne de intrebari?) in fine. am ramas placut impresionat de modul in care am fost tratat, de atentia acordata ca si potential client, si de ce nu, de mici detalii care fac diferenta - paharul de cola cat am asteptat si portofelul cadou care o sa merg azi sa il ridic (sunt decat strategii de marketing, de o valoare financiara infima, dar de efect cand sunt utilizate corect).Am descoperit avantajele altor servicii oferite de ing si din februarie voi opta si pt o pensie facultativa si voi deschide si un cont.
iesind de la munca, ma gandeam in drum spre casa: ce se intampla? imi fac pensie facultativa la ing. fara sa caut loc de munca am fost contactat de siemens pt un interviu (e posibil sa parasesc romtelecom-ul daca mi se ofera mai multe oportunitati si avantaje). deja am inceput sa fiu mai responsabil (nu ca inainte nu as fi fost). ma gandesc sa plec din tara pt tari mai civilizate si cu mai multe oportunitati (stiu ce vreau, stiu ce pot, nu suport sa fiu tratat cum fac majoritatea firmelor din romania). lipseste sa ma insor si devin un familist convins. pe naiba. unde este neuron-ul de acum cativa ani, care scria pe blog intre doua ragaieli si o pereche de lene, isi dezvaluia visele inocente, daca era de plecat era primul, visa la masina cu 9 locuri (tot imi iau vw transporter, nu ma las), se credea omul plajei si ii placea sa se intoarca seara acasa in miros de tei. imi e dor de acel neuron care acum e mai matur, independent financiar si cu multe griji.
nu stiu ce sa zic.. o fi bine. oricum, tot ma duc sa imi iau portofelul de la ing.

1 comment:

BlindGirl said...

uite ce-am gasit pe un blog apropos de ING, spiritul lor tanar si reclama :) Mi-am adus aminte de povestioara ta si am zis sa il vezi si tu.
http://www.mariussescu.com/marketing/toaleta-online/