13 October 2007

prima ora


prima ora de facultate pe anul aceasta s-a materializat cu un laborator. dupa ce am semnat protectia muncii (daca cineva face vreo traznaie, mortul... aaa, victima e de vina), ne-am pus pe masurat tensiuni. unu nu stia ce masoara, volti sau amperi. al doilea a masurat si el 22o-ul cu chiu cu vai, si vine randul meu. sa masor tensiune de linie, 380V. iau multimetrul, il pun pe voltmetru, iau firele si le montez. de oboseala, nu observ ca acelas fir intra in ap de masura si al doilea il tin in mana. ele se intrepatrundeau la mijloc. dau tensiune la masa de lucru, pun bornele si poc. scantei. am pocnit 380-ul. scurtcircuit la tensiunea de linie. am inceput bine facultatea. bine ca nu sunt la chimie si petrol, bubuiam toata facultatea - stiam o treaba.

PS: au sarit 5 sigurante automate. traiasca protectia, ca traiesc si eu.

1 comment:

BlindGirl said...

:) La Suceava la facultate e mai bine decat cu volti si amperi...

Nu le am eu cu fizica, ca am terminat litere, dar tot m-am distrat cand am auzit ca la laborator le-a zis proful sa masoare tensiunea la rece si studentii n-au mai bagat circuitu' in priza.