28 January 2008

constanta blog meet 3

30 de persoane adunate in vama. cum a iesit? sa vedem. in comparatie cu blog meet 2, s-au atins subiecte legate de blogging intr-un mod organizat. roxana si ddumi au reusit sa se faca auziti (desi muzica era oprita, trebuia sa ai plamani sa te faci auzit) si sa ne scoata cu clestele raspunsurile. lumea nu prea s-a implicat in discutii cum ma asteptam eu, unii poate nu aveau curaj, ceilalti poate nu erau asa vorbareti.. nu stiu. am avut cateva intrebari la care am primit raspuns, lucru pentru care a trebuit sa ma ridic in picioare sa ma fac auzit. dupa discutia organizata ne-am spart in bisericute si au inceput discutiile in fata berii. am stat langa catalin care stie multe in chestii de internet, site-uri and stuff. imi cam prindeam urechile la ce povestea acolo, dar am incercat sa inteleg. inainte sa plec am stat un pic de vorba cu el pe tema blogului si am mai aflat niste chestii interesante care o sa le incerc. vazand ca noi discutam in picioare de ceva timp, au venit si altii la noi sa vada despre ce e vorba si eram un fel de 'grupul celor care stau un picioare'. in rest, ionut care e vorbaret si dezghetat a intretinut atmosfera cu cate o remarca haioasa, iar la urma i-a chemat pe toti in zona lui sa nu mai fim asa rasfirati. la multi ani si anei care ne-a servit cu bomboane cu ocazia celor 18 anisori (eu mers bine bomboanele cu berea).

in concluzie, a iesit bine si FELICITARI roxanei pt organizare (se vede ca o fata a organizat).

ps: ca sa nu uitam de drepturile de autor, poza e de la pisica in bocanci

1 comment:

Anonymous said...

Referitor la contrastul culorilor, sper ca aceste doua link-uri iti vor fi de folos: http://www.snook.ca/technical/colour_contrast/colour.html http://www.colorsontheweb.com/colorwizard.asp

Iar cu promovarea ... imediat ce imi gasesc vre-o 2-3 ore libere sa scriu despre