29 January 2008

politia de frontiera


pana acum nu prea dadeam doi bani pe politia de frontiera: masini scumpe, fataiala cu ele prin oras, frecat menta.. nimic productiv. pana intr-o seara cand m-au acostat pe strada si m-au rugat sa ii ajut, au prins o masina furata si era nevoie de doi martori pentru retinerea si sigilarea masinii. eram cam obosit, dar hai sa ii ajut. am ramas placut impresionat de oamenii care se ocupau de caz. oameni profesionisti, de treaba, care au stat pana tarziu ca sa rezolve cazul. la birou nu prea au cine stie ce dotari: birouri vechi de pe timpuri, calculatoare din primele generatii, fax-ul rasnea ca naiba cand a venit raspunsul prin interpol, declaratiile se scriu de mana... si totusi isi fac treaba foarte bine. prima oara au prins un nissan navara furat din olanda, si cu numere de germania, fiind furat din 2005
iar a doua oara cand m-au chemat, un vw jetta furat din italia in noiembrie 2007 (au fost rapizi).

am fost in parcul de masini furate si am vazut multe masini scumpe pe acolo, pentru fiecare a muncit cineva sa le cumpere si cineva 'a muncit' sa le fure.
cat am stat pe acolo, de cateva ori am asistat la discutii la telefon de genul: 'da iubito, mai intarzii. mai stau ca avem treaba. nu ma astepta' sau 'tati nu poate sa vina acum, mai are treaba la munca. tati te pupa. tu fa nani ca tati mai intarzie' .

concluzie: mai sunt si oameni care isi fac treaba. ma bucur ca am putut sa ii ajut.

2 comments:

Anonymous said...

Nu toti freaca menta pe aici :) Ce bine...

Anonymous said...

intradevar un fascicul de lumina/speranta.......