03 January 2008

the godfather - cartea

.


am citit si cartea, dupa ce am vazut cele 3 filme din seria 'the godfather'. cartea incepe cu nunta lui connie, care nu este prea reusita in decriere. spun asta dupa ce am vazut-o in film: muzica italiana, traditia, decorul si, de ce nu, scene memorabile in care don corleone isi primea anumiti invitati, in birou, sa le indeplineasca o dorinta in ziua nuntii fiicei lui (un sicilian nu putea refuza o rugaminte primita in ziua nuntii fetei). apoi incepe actiunea, descrierea treptata a imperiului corleone, a afacerilor si rafuielilor dintre cele 5 familii din new york. personajele sunt bine definite, cele principale au o personalitate puternica si se caracterizeaza prin actiunile lor (care duc pana la crima). pentru mine, cartea nu a reprezentat o lectura care sa te relaxeze pe tren sau dimineata la o cafeluta, ci una care te tine pana noaptea tarziu cu nasul in ea, cu ochii rosii de citit, sa stai pana o termini si sa ai satisfactia ca ai aflat ce s-a intamplat pana la final.

6 comments:

BlindGirl said...

multumesc ca ti-ai gasit timp sa pui un review scurt si util! poate si pentru asta ar trebui sa u spui sfarsit blogului. Doar sa scrii doar cand ai timp si chef.

Daca ai vazut filmul si te-a tinut totusi in suspans inseamana ca e bine scrisa! Abia astept sa pun si eu mana pe ea.

Anonymous said...

Superba seria. Cartea se gaseste in comert sau comanda de pe amazon?

tiberiu said...

cartea se gaseste in comert. a aparut doar la editura rao si o gasesti si pe net, sa dai comanda. eu am o editie mai buna, scoasa de ziarul 'saptamana financiara' in colaborare cu rao. lectura placuta

Anonymous said...

Ai spus prezent pentru BlogMeet 3 de pe 26 ianuarie? Mai multe detalii pe blog.
dordzbor

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonymous said...

Pff..prefer filmul in locul cartii.
Este mai comod si nu imi ocupa prea mult timp.


Acelasi copil ca prefera filmele in locul cartilor,
Andu.