28 October 2007

un semn




ziceam in postul anterior ca m-am cam transformat. eh, uite ca nu. ieri am iesit de la munca si m-au scos la aer mihai si roxana. dupa mica plimbare pe faleza cazinoului, am nimerit la concertul directia 5 din parcul primariei. totul frumos, sonorizarea foarte buna, jocuri de lumini, copacii tomnatici luminati in culori noaptea, in jur numai cupluri de tineri si o atmosfera placuta, intima (nu au venit toti tzaranii la concert moca). si cum dragostea plutea in aer, dragostea trece prin stomac, deci mi s-a facut foame. mergem, imi iau un hamburger si incep sa mananc. se uita o gagica de la alta masa la mine cum mancam - la 3 secunde mai pica ceva pe masa din hamburger (un cartof, o carne, sos, un castravete..). termin eu, haideti sa mergem, sa ajungem la concert. ne ridicam, iesim de la terasa, si fara sa ma pot abtine: buuurrp! ah, ce bine a fost. sa imi fie de bine. si la doi pasi dupa ragaiala am gasit un soricel de plus, super haios. alb cu albastru si cu nasul rosu. roxana isi luase si ea unul cu 5 lei in timp ce mancam eu, dar eu l-am gasit moca dupa ragaiala. deci e un semn. nu m-am trasnformat complet. ne-am intors la concert si am prins finalul cu artificii. a fost superb. am fost coplesiti de numarul de artificii trase si frumusetea lor. plus ca au fost trase la inaltime mica. m-a impresionat cea in forma de umbrela care ne-a acoperit pe toti cei aflati in parc. in drum spre masina, intre mistouri si rasete l-am botezat si pe soricel: adrian.

PS: inainte de directia 5 au cantat voltaj si eu de mult vroiam sa mai ajung la un concert de-al lor. dar din pacate am fost de munca. in loc de voltaj, m-am ales cu adrian. buurp.

No comments: