29 June 2006

cu duba


e prea cald si transpir k un porc. chiar sunt un porc. visez sa am duba mea. am innebunit. toata lumea se uita dupa masini luxoase si frumoase pe strada. eu ma pis pe ele. intorc capul numai dupa dube. albe, albastre, vechi, noi, mercedes, ford, vw, nu conteaza, sunt mari, frumoase, au personalitate. au o eleganta aparte cand ruleaza pe sosea. inspira si forta. te simti cam aiurea cand conduci in spatele unei dubei. nu esti in largul tau. are ceva aparte...

stau si merg cu duba mea spre eforie sau vama veche. e caldura mare. stau cu geamul stanga si trapa de sus deschise. se face curent si te racoreste. stau cu prosopul coca cola pe scaunul soferului si cu spatele transpirat direct pe el. tricoul meu leoarca sta aruncat prin spatele scaunului, dak nu chiar sub el. am pieptul ud si plin de picaturi de traspiratie dar vantul mi le usuca si am o senzatie de bine. mana stanga atarnata pe geam si cu palma tin vantul care vine din fata. mana dreapta stapaneste volanul. acul vitezometrului indica aproape 100 km/h. mai jos kilometrajul indica 12000 km. noi mergem inainte... omul cu sobolani se aude in boxe si muzica e pe shuffle. galagie mare in spate. se bat cu mingea in masina. unu asculta la mp3 player. dak se mai agita mult ii dau jos si ii las aici. e cald rau. tin cu stanga volanul si caut in dreapta langa schimbator apa plata. desfac capacul cu dintii si torn cu sete pe gat. cand termin las sa curga si pe fata si se prelinge pe mine, pe piept. e bine. vantul imi bate in piept. arunc sticla langa schimbator si se schimba melodia: voltaj - 20 ani. o calc usor si masina prinde viteza. farurile scuteaza atent unde se imbina soseaua cu cerul iar masca taie cu forta aerul si il trimite pe lateralele masinii. vopseaua alba luceste puternic in lumina soarelui si arata linile frumoase ale masinii. o bestie mare cu un farmec aparte. cine o poate iubi asa de mult k mine? face tot ce ii cer, ma duce un vrea, o respect si ea ma asculta constiincioasa. primesc o mingea in cap si se opreste pe volan. ii injur pe toti si arunc cu mingea in spate. unu si-a primit-o in fata. ne stricam de ras si nu se supara nimeni. pe bord am punga de m&m-uri. intind mana si arunc cateva in gura. miammm. sunt bune. mai iau cateva. stau confortabil k e scaunul mare si e mult spatiu in jur. suntem 14 in masina iar spatele masinii e plin cu baxuri de bere, apa, suc, mancare, grataru, lemnele, cortul si alte prostii aruncate gramada. e full pana sus. ma ghidez numai dupa oglinzile laterale. masina e foarte grea dar trage bine. margem cu viteza si copacii trec rapid pe marginea soselei. aerul e dilatat si nu se vede clar in fata. se vad farurile de pozitie in departate dupa care masinile trec rapid din sens opus. soseau nu se mai termina. linia din mijloc fuge in spate. transpir in continuare. soarele bate din stanga sus si ma bronzeaza pe brate. miroase a bradut de masina. sta agatat langa porcul care atarna de retrovizoare. aerul e greu si se aude mel ocs - cineva sa ne.. astia tipa tare in spate si ma enerveaza. arunc cu prosopul in ei. bineinteles il primesc inapoi in cap. il arunc si eu sub scaun si termin cu el. pe jos numa chips-uri de la cei din spate. se potrivesc cu sticlele de suc de pe jos, ambalaje de la kfc si macdonalds, prosoape ratacite, ambalaje de dulciuri, servetele parfumate (bineinteles folosite), un ambalaj de prezervativ desfacut (hmm, tre sa mai fac curat prin masina) si alte porcarii. mai e putin. masina ruleaza inainte si e ca o pata alba pe sosea intre atatea masini. e frumoasa. e una cu vantul. in stanga se vede marea cu vasul esuat din vama. e o panorama asupra vamii. pe langa noi trece un grup de motociclisti. sunt superbe motoarele. torc frumos si isi duc stapanii spre ceva aparte. incetinim si noi. am ajuns. trecem pe langa microbuzele care fac naveta din mangalia. nu o iau la stanga acum. mai mergem inainte. acuma fac stanga. iesim la club a. am ocolit aglomeratia din intrarea in vama. opresc masina unde incepe plaja, pe o bucata de spatiu verde. am marea in fata. in sfarsit am ajuns. se deschid usile si lumea iese. agitatie, veselie, nerabdare. se descarca tot si incepe instalarea pe plaja. m-a obosit un pic condusul. il las pe ceilalti sa desfaca tot si ma dezbrac sa alerg sa fac baie in mare. ma uit in spate. 2 faruri frumoase se uita spre noi si masina pare asa de mare intre celelalte. acum se odihneste si e plina de praf. merita. baie in mareeeeeee..........................................

1 comment:

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»