20 June 2006

omu plajei

a venit vara, s-a terminat sesiunea, au inceput sa umble bucatile pe strada (k iarna stau ascunse), soare puternic... am ajuns sa dorm pe plaja. un inceput bun de sezon pt domnu' student eu. prima plaja dupa sesiune: trantit pe prosopul meu coca cola, sunetul valurilor, nisip pe mine, pe prosop si pe plaja, o briza care ma mangaie pe spate, melodii vama veche dp mobil, sapca pe cap sa nu fac insolatie, ceva alge pe slip, vedere laterala spre niste gagici care fac topless, o stare de bine, de detasare, de.. somn. ma incalzesc si ma racoresc in mare. intru in apa si inaintez pana apa imi ajunge aproape de piept. ma arunc usor intr-o parte si incep sa inot. arunc o mana in apa si inaintez. o arunc si pe cealalta. inaintez. respir. arunc iar prima mana... continui pana obosesc. marea ma adoptat si am orizontul in fata. simt picioarele cum se misca ritmic. ma pot misca in toate planurile din maini, picioare, genunchi, cap, degete.. orice pot misca zbat in apa. simt cum apa ma tine la suprafata si eu plutesc aiurea. am obosit. sunt departe de mal si e apa adanca sub mine. dau din maini si picioare sa ma tin la suprafata. daca ma opresc ma duc la fund si curentii sunt mari. ma misc usor si ritmic si cate un val format de vant ma spala pe fata. nu mai conteaza. e bine. soarele bate tare si fara apa m-as incinge. marea nu se mai termina si valuri mici vin in continuu. as da replay la momentul asta la nesfarsit. sa nu se mai termine... o viata intre doua valuri, intre cer si pamant, intre aer si apa, intre eu si mare. dar trebuie sa ma intorc. incep sa inot usor. o mana... cealalta.. inaintez ca un delfin la suprafata. dak as fi balena as arunca apa in sus din gaura dp spate. ma limitez sa arunc o basina. buna si aia.. valurile ma poarta spre mal. mai arunc o mana in apa... am ajuns aproape de mal. e apa mica. tarai picioarele prin ea si fac stropi in jur. nisipul la fund are o forma ondulata. talpa picioarului se onduleaza si ea cand paseste. e apa curata si se vad si scoicile dp fund. ajung la prosop. astept sa ma usuce briza si ma arunc pe prosop. imi arunc sapca pe fata, vama veche - vino sa visam sub apa... mobilul zbiara melodia si eu adorm. nisipul ma tine, prosopul ma imbratiseaza, marea m-a spalat, vantul ma curata, eu...

1 comment:

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»