01 June 2006

noaptea dinainte de examen

e 12 noaptea si eu sunt treaz. sunt treaz de 16 ore. si inca mai rezist. creierul meu abunda de informatii si sper sa nu se piarda in somn. e pauza si ochii mei sunt zapaciti. vor sa fie lasati in pace. inca sunt normal. nu am ajuns sa imi dau palme ca sa raman treaz. inca.. ma uit buimac la cana cu ness. e mare de tot. shit, maine am examen. la ora 5 seara. sambata merg la plaja. o sa dorm pe prosop. o sa bata vantul si o sa ma umple de nisip. la naiba! maine am examen. si o sa fie lume pe plaja. o sa scriu tot ce stiu pe foaie. o sa scarman cu degetul mare de la picior in nisip pana fac o groapa mica. o sa ma uit in stanga si in dreapta daca mai pot face rost de informatii, o formula ceva. si o sa fie apa rece cand o sa intru in mare. sebi o sa traga de mine sa ii scriu si lui ceva pe ciorna, ca nu prea a invatat mult. o sa ma intep pe talpa de la scoicile de pe fundul marii. o sa zambim cu totii de cei trei care s-au ridicat in picioare dupa cinci minute de la inceperea examenului ca sa preadea foaia alba. si o fata care trece pe langa mine o sa ma stropeasca cu apa si eu o sa fug dupa ea. si maine am examen. sambata o sa merg la plaja...

2 comments:

Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Dua Frey said...

Thank you for sharing thhis