16 June 2006

cu morcovu' in fund...

doamnelor si domnilor... va prezint morcovu'. el este cel care a fost cu mine (si in mine) inca de la inceput. este o creatura rosie cu niste marar la capat care traieste prin vagauni adanci, negre si intunecate. la mine sta cu chirie. astazi inainte de examenul la fizica a dat pe afara. a vazut cum e, a fumat o tigara si a intrat la loc. a zis k i-a placut. i-a facut bine aerul de mare si a avut grija sa aduca si el un aer de la el de acasa. ce sa zic... un tip de gasca. chiar mi-a purtat noroc. am intrat bata la examen si am iesit predand 10 pag. asta inseamna sa dai examen cu morcovu' infipt bine. in fond ce aveam de pierdut? eram doar eu si morcovu' meu, 60 studenti, un decan si un supraveghetor.aa.. si foitzele minune. de fericire o sa am mai mare grija de el: o sa ii trag lumina (k el sta pe intuneric), o sa ii pun aer conditionat (traieste in conditii grele, va spun eu), o sa ii trag apa (k tot timpul se murdareste) si cred k o sa ii cumpar maseoza la marar. sa-l pipaie. stiti voi, e o chestie psihologica: cum pui muzica clasica la vaci, asa e si maseoza la marar. sa faca bine acolo.

la final, ce sa zic? sa creasca mare, sa se-nfiga bine si sa mai poarte noroc (k am eu grija de mararu' lui).

1 comment:

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»