17 June 2006

sunt racit

sunt racit si stau cu servetelele la nas. naspa. sa i le bag pe gat celui care a inventat mucii. i-as da sa manance muci dimineata, la pranz si seara. sa mai suflu odata nasu... asa. deci: ar trebui sa fiu fericit k am scapat de sesiune. sunt, am doar 2 restante. ar trebui sa fiu fericit k am gasit un loc de munca bun. sunt, ma ia somnul pe la training (culmea, mai sunt si platit pe perioada training-ului). ar trebui sa fiu nefericit k sunt racit. sunt, dar nu ma retine sa merg la plaja, sa merg cu masina cu geamul deschis sau sa stau in chiloti in casa. racit, neracit, am mers sa testez si 'noul logan' la drive-test. mi-a facut impresie buna dar nu mi-as lua unul :). 2 lucruri mi-au ramas in minte: cat de draguti si serviabili erau cei din staff si o faza din timpul drive-testului. fiind o masina noua, mai 'revolutionara' pt marca dacia, credeam k pot da cu spatele doar din ambreiaj, fara sa apas acceleratia, ca la masinile straine. totusi, il intreb pe insotitorul de drum. se uita la mine, face o fata mirata si indignata si "Cum adica sa nu apasati acceleratia?"..in mintea mea: dacia tot dacie, ce pretentii sa am? tot masina comunista o sa ramana. credeam k o sa vina renault si o sa faca cine stie ce, asa cum credeam inainte k vin americanii si cine stie ce se va schimba. romanilor, degeaba. ma duc sa imi suflu nasu..

1 comment:

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»