26 June 2006

naspa


sunt momente de cacat in care esti plin de draci, nu ai chef de nimic si iti vine sa iti bagi p#$^ in tot. toti incearca sa vb cu tine, sa te linisteasca dar le trantesti un 'nu am chef sa vb cu nimeni' si nu mai zice nimeni nik. se mai gasesc prosti care ignora statusul sau nu inteleg bine ce inseamna 'nu am chef sa vb cu nimeni'. mama lor de idioti. ar trebui impuscati la ora de romana.

irina loghin - mai intoarce, doamne, roata

se repeta sacadant melodia asta in cap si nu ma mai intereseaza nik. nush ce am cu ea. as bea ceva dar me lene sa cobor. tre sa ma imbrac si nu am chef nici sa trag o basina. sa-mi bag p#$^ in ea de lene. mi-e dor de o bodega. o carciuma in ultimu hal, unde vin toti boschetarii. sa ma asez la o masa patrata cu fata de masa alba cu dungi rozi si plina de pete si scrum. sa imi aduca o bere si sa o beau uitandu-ma la scrumiera trantita in mijloc. sa tipe unu k a iubit-o si curva l-a inselat si a plecat cu altul. si sa mai zica ceva fara sa-l inteleaga nimeni si sa mai ia o dusca. sa mai beau so una mica si sa imi umplu plamanii cu fumul de tigari ieftine care pluteste in aer. sa vezi in jur numa fete de oameni distrusi si sa te gandesti k poate u esti si mai distrus k ei, sa te uiti ciudat la scrumiera, sa mai tragi un gat si sa mai ceri un rand. sa treci pe vin si cand ajungi la 100 de tzuica sa te ia ameteala si sa torni mecanic pe gat. ramai fara bani si poate iti face cineva cinste. sau poate nu. te ridici odata cu fata de masa, te invarti cu tot si iesi pe usa din a treia incercare. sa te rascoleasca stomacul si sa versi dintr-o data direct pe masina de lux parcata pe marginea drumului. te stergi la gura cu maneca si mergi mai departe impreuna cu cele 4 drumuri. te apuca somnul de nu te mai tii pe picioare si trantesti in boscheti. ce bine e. nu iti mai simti corpul si se aseaza si alcoolul. noapte buna, hic

1 comment:

frigideru said...

this is really some deep shit!
/:)..