01 June 2006

multumesc fanilor... :P

dupa atatea tampenii postate pe blog, curios, am descoperit ca sunt multe persoane care urmaresc ceea ce scriu eu. am fost intrebat: 'azi ai mai postat ceva?' ,iar ieri am primit vreo trei felicitari pt asta si un sfat de la raluca sa scriu o carte :)) multumesc raluca pt sustinere, te pup. dar cred k o sa aveti de asteptat.. mult si bine. eu nu scriu pt a avea altii ce citi. scriu ca am chef, am inspiratie, dar poate o sa vina o zi cand nimeni nu o sa mai scrie nimic. atunci va ma citi cineva? multe persoane citesc aici ca sa rada. ma bucur ca pot aduce un zambet pe fata voastra. toti avem nevoie de un zambet chiar si atunci cand viata nu e roz. pt voi am decis sa pun si poza mea preferata. sper k va place. dak nu, asta e. in ea sunt eu (cam rosu la fata) si prietena mea blonda. imi plac blondele si dak ma plac si ele pe mine sa lase un mesaj la comentarii. am eu grija sa le 'contactez'.
imi face placere cand citesc comentariile si lumea ma face porc, dork sau cum vor ei. asa va vreau (chiar dak voi nu ma vreti). imi place ca va exprimati liber, dar sa nu va luati de mama, va rog.
astea fiind spuse, eu va multumesc sincer si promit sa mai scriu din cand in cand

2 comments:

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»