28 June 2006

un clovn care te face sa razi..


ma simt ca un clovn. hmm.. probabil k nu e coincidenta. simt k apas nasul rosu de fiecare data cand vreau sa fac oamenii sa zambeasca, dar eu nu pot zambi. nu imi place sa stresez oamenii cu problemele mele. pe mine dc m-ar interesa problemele altora? va place cand clovnul se chinuie cu un balon lung? oare ce va iesi? un caine, o girafa, un leu, o... toti rad. clovnul se bucura si el dar nu e fericit. oare daca un clovn ar fi fericit ar mai vrea sa fie clovn? cred k s-ar lasa de meserie si ar rade la glumele altor clovni.
dak ar fi doi clovni care ar incerca sa se faca sa rada unul pe altul, ce ar iesi? katerinca si misto la greu, stat cu curu pe bordura si basit in baloane, si apoi spart baloanele pl spatele oamenilor. nesimtitii. tavi cu placinta pe fata. de fapt.. mancat placinte la greu si porma borate pe vitrinele magazinelor. nesimtitii. facut baloane cu animale. de fapt.. facut un penis mare din 3 baloane si fugit pe straga cu el dupa cucoane. nesimtitii. mers pe strada cu claparii aia mari si rosii si apasat din goarna la fiecare pas. de fapt.. stat rezemat de zid cu tigara in coltul gurii si pus piedica la oameni pe strada, si la fiecare cazatura strigat HAha. nesimtitii. dak ar fi doi clovni probabil k s-ar place si ar fi gay. ar trai intr-o lume de clovni gay. ceva normal..
te-am facut sa razi. deci.. mi-am facut datoria pe ziua de azi. as manca niste m&m-uri. hmm.. tre sa fac rost de ele. oare cum?

No comments: