05 June 2006

vara asta..


m-am saturat de patul meu de-acasa
( pot dormi si pe plaja )
cerceafurile nu mai imi zambesc
( ar trebuie sa le schimb si apoi sa le arunc pe geam)
aceleasi haine zac tacut pe masa
( la mine zac pe jos )
si parca-mi spun ca nici nu mai traiesc
( ar trebui sa ma sui mai repede in tren )
si-atunci ies afara
( stau in tren scot capul afara pe geam )
e vant si este vara
( imi futura parul si ma uit la soare )
si ceru-mi spune: 'fugi ca eu platesc!'
( am doar 120mii la mine si ma simt liber ca pasarea cerului )
ma intorc la tine, iau doi blugi cu mine
( in rucsac zac un hanorac si un blug si un sandwich )
si-ti zambesc
( ma apropii si te sarut usor si simt ca zbor )

....

nisipul ma va saruta si el
( e pe mine, pe spate, maini, picioare, fata, intre degete... )
o scoica o sa ma zgarie in mana dreapta
(o tineam in mana si am pierdut-o cand ne plimbam impreuna )
algele o sa ma zgarie nitel
( iar mi s-au agatat de picioare in apa )
si iar e vant afara si marea o sa ma doara
( am iesit din mare si vantul ma usuca )
si-un val o sa ma arunce in cortul ei
( am agatat o fata si vrea sa o facem pe plaja )
o sa innebunim si sarea o s-o topim
( suntem transpirati si plini de nisip )
intr-un sarut
( si iar simt ca zbor.. )

....

acuma tin o bere-n mana ( si o beau )
( e buna berea la q-pack )
in stanga mea conduce cineva
( iar am facut autostopul )
ma-ntorc la tine beat dupa o luna
( ma bucur sa te revad )
cu marea-n suflet si cu scoica mea
( cu marea-n suflet.. )
stiu ca-i sa ma certi
( imi place cand te enervezi, te face mai frumoasa )
si-apoi c-ai sa ma ierti
( te iubesc, prostutzo )
caci vantul e prietenul tau bun
( m-am imprietenit si eu cu el )
si mai e ceva..
( doua cuvinte )
tu stii ca iarna tu esti marea mea.
( te iubesc )

No comments: