24 June 2006

masinutzaaa surpriza


ieri am iesit dl munca si am mers prin centru sa caut un ipod shuffle. eram cu laura si cutreieram magazinele. ea mi-a spus odata de o masinutza care o vazuse si credea k o sa imi placa dar uitasem. la un moment dat: hai sa iti arat ceva! intram, ma baga printre rafturi si apare... wowww.. maaaaa..... wiiiii.... huuuu.... wowww (nu prea mai aveam cuvinte, ci doar o parte de onomatopee) . eraaa.. eraa.. trans.. trans.. transporter 1. wowww!!!! cum e posibil? asa frumos, asa de.... wowww. il ating usor de parca ar fi fost casabil. se misca! SE MISCA!! SE INVART ROTILEEE!! WOWWW. nu am cuvinte. e.. ee .. e.. e supeeer. nu e posibil. nu imi venea sa cred. am stat, m-am uitat la el, i-am facut poze. k dee. la 2mil jumate nu imi permiteam sa il cumpar pe loc, ci doar sa ii fac poze. wahahaaa. vreau si eu. nu am avut asa masinutza cand eram mic. am avut doar masinutze de pompieri si elicoptere. mama nici papusi barbie nu a vrut sa imi cumpere :-p copilul din mine tipa si da din picioare.. vrea si el. are si volan. wahahaaa. fiti oameni. oameni pt oameni. faceti cheta, munciti la capsuni in spania, dati in cap, ciorditi capacele la masini dar luati-mi asa ceva de ziua mea... wahahaaaa

PS: 10 noiembrie :D

1 comment:

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»