03 June 2006

masina visurilor mele




masina visurilor mele trebuie sa indeplineasca anumite conditii ca sa imi castige inima: sa imi placa, sa ma reprezinte, sa fie spatioasa, sa incapa cat mai multi prieteni in ea, pe langa noi sa incapa si navetele de bere, noaptea sa putem sta toti sus pe ea sa ne uitam la cer, sa ne duca unde vrem, sa aibe personalitate... adica ce ati vazut in poze, adica vw transporter 1. o masina care a placuta tuturor generatilor care au venit dupa nasterea ei. o masina care daca ar putea vorbi ar spune: "Love and peace, man", sau daca ai apasa claxonul s-ar auzi: "Alohaaaaa ". :)))

deja v-am facut sa zambiti, deja a inceput sa va placa. daca o sa vedeti pe strazi o masina in genul celor mai jos sa stiti ca e a mea. daca o vedeti pe strada tipati, sariti, agitativa - daca va vad va iau si pe voi. sa nu.. mai bine ma uit cum va agitati ca niste pui zapaciti de avicola.

din masina o sa se auda ceva de genu: vama veche - vara asta, vita de vie - sunetul mai tare, omul cu sobolani - razna .. si lista continua.

abia astept sa plec cu ea... inainte.. spre... tot inainte...



1 comment:

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»