06 June 2006

o perspectiva de cacat


ma trezesc de dimineata dupa un somn de tot cacatul. astept o zi mai buna dar am o presimtire... ma duc sa ma spal pe fata si ma uit in oglinda: o fata de cacat cu urme de perna, care trebuie rasa si un cap care trebuie spalat din cand in cand. ma curat cu degetul mic in ureche. bosket rullz. te iubesc. trag un zambet si ma saluta 2 perechi dinti pe care trebuia sa ii spal aseara. am uitat. de fapt.. mi-a fost lene. asta e. ma duc sa mananc ceva. imi tarai picioare pana in bucatarie si buimac caut prin frigider. torn ceva pe masa, imi tai o felie de paine si incep sa mananc. aceeasi mancare cu tot felul de cacaturi, e-uri si alte prostii. rumeg si ma uit pe geam. un alt inceput de zi de cacat in viata asta de cacat. trece. totul trece... termin de mancat, bag painea la loc si las masa asa. me lene. ajung in camera si descopar un miros puturos de ciorapi. hmmm.. 2 bucati perechi ciorapi intinsi pe jos cu burta la tavan. sconcsilor. la baie cu voi. ii duc in sictir la baie si sunt salvat. hmm.. o basina zburata in aer si ma taie o inspiratie de cacat. ma duc inapoi la baie. pierd vreo 10 minute uitandu-ma pe pereti. e bine sa stai jos. ma plictisesc. ma ridic, ma sterg si trag apa. dute si sa nu mai vii inapoi. ma intorc in camera. dak tot m-a taiat inspiratia asta de cacat intru pe blog. scriu randurile astea de cacat si ma plictisesc. gata. povestea mea de cacat nu are happy end. dar are continuare pana ma culc..

1 comment:

Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»