04 June 2006

un fulg

ma numesc 'un fulg' si sunt un fulg. unu mic si alb. povestea mea incepe intr-o zi calduroasa de vara. ma aflam pe asfaltul fierbinte si lumea trecea pe langa mine. toti erau grabiti. numai eu stateam. ma mai rostogoleam usor de la cate o briza. era o caldura innabusitoare. totul fierbea in jurul meu. asfaltul parca se topea usor, usor. deodata... m-am ridicat putin. am stat inert in aer si am coborat lin. pana sa ating din nou asfaltul am fost luat din nou in sus si nu m-am mai oprit. vantu m-a luat pe aripile sale si nu mi-a mai dat drumul. simteam ca plutesc. m-a inaltat spre cer si ma ridica tot mai mult. puful meu flutura in aer si zburam ca pasarile cerului. lasasem totul in urma si ma simteam liber. liber... tot mai liber. nimic nu ma mai putea opri. un vartej de aer ma rotea si ma asezat pe cealalata aripa a vantului. pluteam usor. eram un norisor haihui. un norisor care a vazut un alt norisor. o pata alba de culoare in atata albastru se apropia. s-a aratat un nor care m-a cuprins si ma luat cu el. eram unul si acelas. albul meu nu se deosebea in atata alb. eram cu ei. norul si vantul. si zburam spre oriunde. spre departare. inaintam. zburam. inainte. zburaaaammmm... deodata m-am inaltat deasupra norului si eram in razele soarelui. imi lumina calea ca sa ma pierd. sa ma pierd zburand. sa fiu liber. sa fiu luminos. sa fiu deasupra. sa fiu superior. sa fiu un mic mare. sa fiu un titan. sa fiu un fulg... norul a decis sa ne paraseasca. avea de tinut umbra pamantului. avea de daruit picaturi mici de viata lumii. la revedere norisor. mi-a placut sa zbor cu tine. raman cu vantul. si am continuat de zburat alaturi de vant si de soare. vantul se juca cu mine si ma rotea in aer, ma lasa si iar ma urca, iar ma lasa, iar ma urca... pana a trebuit sa plece. trebuia sa colinde lumea in lung si in lat. si m-a lasat plutind in aer. m-am uitat cum se departa. acum am ramas cu soarele. eu si lumina lui. razele imbatatoare imi fac albul sa straluceasca. stau asa ore in sir si simt ca nu se mai termina niciodata. deodata si soarele vrea sa plece. se pierde usor in orizont si se face rosu. a obosit de atata luminat. trebuie sa se odihneasca. descopar ca si eu trebuie sa ma odihnesc. ma cobor usor din inaltul cerului si simt cum plutesc lin spre pamant. dureaza ceva sa fii asa mare si sa devii din nou mic. sub ultimile raze rosii ale soarelui ma opresc usor in iarba. e asa verde. norisorul a udat-o si soarele a mangaiat-o. acum iarba se leagana usor in bataia vantului. vantul o curata de praf si o pregateste pentru a doua zi. eu stau si privesc. as mai vrea. ma gandesc la ziua care a trecut. dar ma apuca somnul de la briza racoroasa care adie. luna ma priveste si imi face auriu albul pufului. noapte buna. aceasta a fost povestea unui fulg. doar un fulg. un fulg care a zburat....

2 comments:

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»